کاشت گیاهان دارویی با دانه

گیاهان دارویی مفید برای کشت از دانه ها

در این مقاله می خواهیم به چندنمونه از گیاهان داروی که با بذر کاشت می شوند را به شما معرفی کنیم و کمی هم از خواص آنها بگوییم.که نه تنها این ، این دانه ها در طیف گسترده ای از آب و هوا و مکانها قابل دوام خواهند بود و آنها را برای بقا باغ و همچنین برای بانک بذر ذخیره شده شما ایده آل می کند.

گل گاوزبان ، گل گل ماری ، قاصدک ، بومادران ، بادرنجبویه از این دسته می باشند.

اینجا به چند نمونه از گیاهان دارویی قابل کشت با بذر اشاره می کنیم:

گل گاوزبان

گل گاو زبان همچنین به عنوان یک گل گل ستاره شناخته می شود ، گیاه سالانه است که دارای سابقه طولانی در استفاده های دارویی و آشپزی است. اگرچه بیشتر برای عصاره روغن بذر گیاه دارویی پرورش داده می شود ، بسیاری از باغ ها نیز آن را برای برگ و گل های خوراکی پرورش می دهند.

 

از نظر دارویی ، گلهای گل گاوزبان برای درمان بیماری های بیشمار نظیر ناراحتی دستگاه گوارش (معده) ، مشکلات ادراری استفاده می شود و در طبیعت درمانی برای تنظیم متابولیسم و ​​حفظ تعادل هورمونی مورد استفاده قرار می گیرد.

فلفل قرمز

این گیاه یک فلفل آتشین تولید می کند که در تاریخ آشپزی و دارویی از جایگاه مستقیمی برخوردار است.

ماده فعال کپسایسین رگهای خونی را گشاد می کند. این سرعت سوخت و ساز را سرعت می بخشد و میزان گرمای بدن شما را افزایش می دهد ، این یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد هنگام خوردن غذاهای ادویه دار عرق می کنند.

که این برای تنظیم فشار خون و دستگاه گوارش به شما کمک می کند. همچنین نشان داده شده است که تقویت کننده متابولیسم است و به کاهش وزن کمک می کند.

بادرنجبویه

بادرنجبویه برای بسیاری از غذاهای خوشمزه و در چای ها استفاده می شود. از آنجا که تقریباً تمام طعم ها هنگام خشک شدن از بین می روند ، اکثر مردم فقط از برگ های تازه بادرنجبویه استفاده می کنند. بادرنجبویه برای جذب زنبورها و در کارهای بزرگتر برای استفاده در محصولات آرایشی و دارویی رشد می کند. این گیاه همه کاره در سراسر جهان به خوبی شناخته شده است. موارد خاص دارویی شامل درمان بی خوابی ، زخم های سرماخوردگی و اضطراب است.

قاصدک

در مورد این علف هرز حجم هایی نوشته شده است که به دلیل خواص قابل استفاده در آن چیزی مشترک است. خوراکی های از نوک تا ریشه ، قاصدک ها منبع غذایی فوق العاده ای هستند که می توان آن را به صورت تازه ، پخته شده به روش های مختلف ، تخمیر به شراب ، تهیه ژله با گل ها و حتی خشک و حفظ آن برای استفاده های بعدی مصرف کرد. به عنوان جایگزین قهوه ، ریشه های خشک ، خشک و زمینی به عنوان جایگزین قهوه .هنگام خوردن برگ های تازه ، کوچکترها مزه بهتری دارند. برگهای بزرگتر تلخ تر هستند. هنگامی که از مواد دارویی استفاده می شود ، قاصدک یک مدر و تصفیه کننده خون است.

جهت خرید بذر ریحان اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *