فروش بذر در خوزستان

محصولات زراعی به دلیل عوامل مختلفی از جمله شرایط متنوع رشد و تقاضای مشتری ، نوسان قیمت کالاها و تغییرات آب و هوایی به طور فزاینده ای پیچیده است.ما بذرها و خدمات مقرون به صرفه ای تولید می کنیم که به مشتریان خود، کشاورزان ، تولیدکنندگان تجاری ، خرده فروشان و شرکت های کوچک تولید بذر ، امکان پیشرفت در این محیط پیچیده را می دهد.محققان ما بطور مداوم بذرها را از طریق گیاهان تولید مثل برای بهبود خصوصیات دقیق اصلاح می کنند.

بذر یونجه در خوزستان

جوانه ارگانیک بذر یونجه احتمالاً آسان ترین گیاه برای رشد است. این جوانه همیشه محبوب و ظریف در درجه اول در سالادها برای افزودن رطوبت و بافت مورد استفاده قرار می گیرد. دارای پروتئین بسیار بالا (40٪) ، تأمین کننده ویتامین B ویتامین های A ، C ، D ، E و K همراه با فسفر ، کلسیم ، پتاسیم ، منیزیم ، آهن ، سلنیوم و روی می باشد.
بذرها را به مدت 8-12 ساعت در آب گرم خیس کنید. اگر یک سینی یا ظرف دارید ، آب را خالی کنید ، دانه ها را بشویید و داخل گلدان خود را خالی کنید. جایی را تنظیم کنید. در نور کم و در دمای اتاق (70 درجه مطلوب است). بسته به اندازه جوانه مورد نیاز هر 12 ساعت و به مدت 2-5 روز آبکشی و تخلیه کنید.هنگام شستشو سعی کنید مزاحم بذرها / جوانه ها نشوید. آنها باید در همان جایی که هستند بمانند وقتی آماده شدند ، محصول جوانه خود را به یک کیسه پلاستیکی یا ظرف مهر و موم شده به انتخاب خود و یخچال منتقل کنید.جوانه ها بهتر است تازه باشند ، اما در صورت خشک شدن تا 5 روز ذخیره می شوند. مجموعه بذر مهردشت انواع بذر ها را برای مشتریان فراهم کرده است.

فروش بذر در خوزستان

بذر سبزیجات در خوزستان

سالهاست که بذرهای سبزیجات را برای فروش در مجموعه خود پرورش می دهیم و دانه های سبزیجات دلیل اصلی راه اندازی فروشگاه اینترنتی بذر ماست. ما بسیار برای تهیه تجهیزات خود هزینه می کنیم. یک بذر سبزیجات خوب می تواند جامعه را تغذیه کند و با داشتن بذر تازه ، محصول بیشتری خواهید داشت.پرورش سبزیجات یک کار پیچیده است و ما به حمایت از مشتریان تولید محصولات سالم ، خوشمزه و با قیمت مناسب که پاسخگوی نیازهای دقیق مصرف کننده باشد ، اختصاص داده ایم.ما نیازهای متنوع مشتریان و سیستم های در حال رشد از مزارع بزرگ و سیستم های تولید بسیار فشرده تا مالکان خرد در بازارهای نوظهور را برآورده می کنیم. هدف ما افزایش عملکرد به روش پایدار ، با ویژگی های جدید برای افزایش کیفیت ، و همچنین مدیریت آفات و بیماری ها برای محافظت از محصولات آنها است.ما نوآوری را برای بهبود عطر و طعم ، کیفیت ، راحتی و بهره وری به نفع تولید کنندگان ، بازاریان ، خرده فروشان و مصرف کنندگان در سراسر جهان انجام می دهیم.ما در سراسر زنجیره ارزش کار می کنیم تا به تقاضای روزافزون محصولات سالم و تازه بپردازیم. ما به یک صنعت در حال رشد و پویا با نیازهای متنوع پرورش دهنده محلی خدمت می کنیم.افزایش عملکرد و کیفیت سبزیجات ، بهبود کنترل آفات و بیماریها و افزایش بازده سرمایه برای تولید کنندگان یکنواختی محصول ، افزایش ماندگاری و ایمنی محصول بهبود یافته است.

خوزستان در یک نگاه

اهواز در حاشیه رودخانه کارون واقع شده است که شهر را به دو منطقه بزرگ تقسیم می کند. نیمه غربی بیشتر مسکونی با برخی از ادارات دولتی است. نیمه شرقی هر دو مسکونی و صنعتی است. ایستگاه اصلی قطار در ضلع غربی و فرودگاه در ضلع شرقی قرار دارد.در تابستان بسیار گرم است. اهواز ، مرکز استان خوزستان ، در کرانه رود کارون ، بزرگترین رودخانه و تنها آبراه قابل کشتیرانی ایران ساخته شده است. اهواز آب و هوای کویری دارد و تابستانهای گرم و زمستان های کوتاه و معتدل را تجربه می کند. اهواز یکی از گرمترین شهرهای ایران است که دمای تابستان به 45 تا گاهی 50 درجه سانتیگراد می رسد. این شهر اغلب در معرض طوفان های شن و گرد و غبار است.

فروشگاه بذر خوزستان