چند راه برای تبدیل باغ خود به بهشت

چند راه برای تبدیل باغ خود به بهشت

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید و یک باغ دارید، واقعاً فضایی می خواهید که بتوانید به آن افتخار کنید.شما می توانید کارهای زیادی انجام دهید تا باغ خود را به بهشت تبدیل کنید.اگر به باغ خود اهمیت بدهید و برای زیباتر شدن آن وقت بگذارید ، ارزش ملک خود را افزایش می دهید که این فوق العاده است.راه های مختلفی برای زیباتر کردن باغ شما وجود دارد.می توانید ایده های زیر را برای افزایش زیبایی طبیعی و عملکرد باغ خود در نظر بگیرید.

آبنما اضافه کنید

یکی از پرهزینه‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین راه‌ها برای مجلل‌سازی باغ خود، انتخاب و نصب یک آبنما است.هنگامی که شروع به جستجو کردید، تنوع موجود شما را شگفت زده خواهد کرد و شما باید موردی را انتخاب کنید که با نیازها و بودجه تان متناسب باشد.با نصب آبنما، باغ شما بلافاصله با کلاس تر به نظر می رسد!فقط به یاد داشته باشید که فواره ها برای حفظ عملکرد صحیح، نیاز به نگهداری دارند و آخرین چیزی که می خواهید یک آبنمای کثیف و بدبو به دلیل عدم مراقبت است.

استفاده از آبنما در باغ

رنگ اضافه کنید

یک راه عالی برای تبدیل باغ خود به بهشت و زنده کردن آن، اضافه کردن رنگ های زیباست و یکی از راه ها برای انجام این کار، کاشت گل های رنگارنگ است.نکته مهم در مورد گل ها این است که آنها در انواع رنگ ها وجود دارند، چه صورتی، نارنجی، زرد یا حتی آبی، چیزی برای همه وجود دارد.کاشت گل‌های رنگارنگ در گلدان‌ها،یک روش واقعاً مقرون به صرفه برای تزئین باغ است.گل ها ارزان اند و اغلب اولین چیزی هستند که مهمانان به سمت آن جذب می شوند.گل ها می‌توانند فضای بیرونی را روشن‌تر کنند و برای کاشت شان به مهارت‌های تخصصی باغبانی نیاز ندارید.انواع گل برای انواع بودجه ها وجود دارد.

گیاهان کوچک‌تر و جوان‌تر را در باغ خود بکارید

به جای خرید گیاهانی که فوراً به ظاهر دلخواه شما می‌رسند، روی گیاهان کوچک‌تر و جوان‌تر یا خرید بذر سرمایه‌گذاری کنید تا در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.اینها با کمی حمایت می‌توانند به سرعت به همان اندازه رشد کنند.رفتن به فروشگاه گل و گیاه و خرید گیاهان بزرگ‌تر و بالغ‌تر می‌تواند بسیار وسوسه‌انگیز باشد، اما گیاهان جوان ارزان تر هستند و با مراقبت مناسب به سرعت رشد می کنند.آنها همچنین خیلی سریع تر با شرایط محیطی مخصوص باغ شما سازگار می شوند.

هم چنین میتوانید رشد از بذر را در نظر بگیرید.این امر حتی در هنگام پرورش میوه و سبزی کاربرد بیشتری دارد، زیرا رشد از بذر نسبت به خرید تعداد زیادی گیاه از فروشگاه های گل و گیاه مقرون به صرفه تر است و بازدهی بالاتری دارد.برای خرید بذر سبزیجات از طریق فروشگاه بذر مهردشت اقدام کنید.

نورپردازی

با گرم شدن هوا، شما میخواهید زمان بیشتری را در خارج از خانه بگذرانید.با نورپردازی مناسب در فضای باز، می توانید زمان بیشتری را در باغ خود بگذرانید، چون با نورپردازی، دیگر با تاریکی در شب مشکلی ندارید.به عبارتی دیگر، نورپردازی عالی در باغ، شما را قادر می سازد تا مدت ها پس از غروب خورشید از باغ خود لذت ببرید.اگر به دنبال روشی مقرون به صرفه برای نورپردازی باغ خود هستید، نصب چراغ های خورشیدی یک گزینه ارزان قیمت و سازگار با محیط زیست است.آنها به هیچ نوع سیم کشی نیاز ندارند (بنابراین باغ شما همیشه تمیز و مرتب به نظر می رسد) و بصورت خودکار روشن و خاموش می شوند.

نورپردازی باغ

سنگفرش های باغ خود را تعویض کنید

سنگفرش های ترک خورده و خرد شده می توانند ظاهر باغ شما را از بین ببرند.تعویض سنگفرش ها می تواند تفاوت زیادی در کل فضا ایجاد کند، بنابراین ارزش آن را دارد که روی آن سرمایه گذاری کنید.

چمن مصنوعی یا طبیعی

برای زیباتر کردن باغ خود چمن بکارید.اما اگر وقت کافی برای تمیز کردن و آبیاری آن ندارید، چمن مصنوعی راه حل است.چمن مصنوعی علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به باغ شما می بخشد، نیاز به مراقبت و آبیاری ندارد و این یک مزیت است.

یک فضای دوستدار حیات وحش ایجاد کنید

ایجاد فضایی که پرندگان و سایر جانوران بتوانند در آن زندگی کنند، بخورند و بنوشند، هزینه‌ای ناچیز می خواهد و مزایای زیادی به همراه دارد.باغ شما با پرندگانی که در درختان حرکت می کنند و زنبورهایی که در میان گل ها وزوز می کنند، زیباتر می شود و به همان اندازه که برای شما مفید است، برای آنها نیز مفید خواهد بود!

گیاهان خود را از دانه ها پرورش دهید و از تماشای رشد آنها لذت ببرید

زمانی که در حال باغبانی با بودجه کم هستید، تکثیر گیاهان از بذر محل خوبی برای شروع است.این بسیار ارزان تر از خرید گیاهان کوچک است و همچنین رضایت بخش است، زیرا شاهد رشد گیاهان جوانی که پرورش می دهید، هستید.شما همچنین می توانید دانه های خود را از گیاهان موجود در باغ خود جمع آوری کرده و به صورت رایگان موجودی خود را افزایش دهید.

پرورش میوه و سبزیجات

اگر میوه ها و سبزیجات را در باغ خود پرورش دهید، در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود،زیرا به جای اینکه مجبور باشید آنها را به لیست خرید خود اضافه کنید، می توانید آنها را از باغ انتخاب کنید!

برای راهنمایی بیشتر در مورد راه های آسان برای تبدیل باغ خود به بهشت، با ما ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *